Meer klachten. Meer kracht.

Loretta Ranzijn


Nederlands | 16-09-2025 | 204 pagina's

9789493404045

Paperback / softback


€ 29,95

 Voorraad in de winkel

   Retourtermijn binnen 14 dagen

   Gratis bezorging vanaf € 45,00




Korte beschrijving/Annotatie

Met dit praktische boek krijg je de inzichten en tools om klachten niet de zwakke plek van je organisatie te laten zijn, maar je sterkste troef. Zet je ontevreden klanten centraal.

Tekst achterflap

Wist je dat de meeste ontevreden klanten helemaal niet klagen bij de organisatie waarover ze ontevreden zijn? Ze vertrekken stilletjes. Degenen die wél de moeite nemen om hun ontevredenheid te uiten, geven je een kans. Een kans om je organisatie te verbeteren, klantvertrouwen te herstellen en je merk te versterken. Maar alleen als je weet hoe je klachten strategisch, slim en succesvol aanpakt. In de kern wil iedereen gezien, gehoord en geholpen worden. Doe je dat goed, dan kun je zelfs van een ontevreden klant een ambassadeur maken! Met dit praktische boek krijg je de inzichten en tools om klachten niet alleen op te lossen, maar ze ook te benutten voor de groei van je organisatie. Dat kan betekenen dat je eerst meer klachten krijgt, maar ook meer kracht! Kracht om te verbeteren en voor sterke klantrelaties. De bouwstenen van de satéprikker-methode helpen je om grip te krijgen op je ontevreden klanten om vertrouwen te herstellen en continu te verbeteren. WERK AAN DE KLANTRELATIE OP HÉT MOMENT DAT HET NODIG IS! Laat klachten niet de zwakke plek van een organisatie zijn, maar je sterkste troef. Zet je ontevreden klanten centraal, grijp de kans en laat je organisatie groeien. Loretta Ranzijn heeft ervaring als adviseur, certified Lean & Change consultant, coach en Customer Experience Professional (CCXP). Haar passie voor klachtenmanagement ontstond tijdens een CX-traject, waarin ze zag hoe ontevreden klanten en continu verbeteren hand in hand gingen. Met een rugzak vol tools en inzichten een een win-win mindset helpt Loretta organisaties om grip te krijgen op hun klacht- en signaalmanagement. Ze is gespecialiseerd in het ontwerpen van strategisch, slim en succesvol klachtenmanagement, met als doel continu verbeteren. Ze werkt aan het inrichten van de optimale KlachtReis, het opzetten van klachtenteams en het implementeren van continue verbeterloops. De satéprikker-methode is de leidraad. Als oprichter van KlachtBeleving is Loretta dé one-stop-shop voor alles rondom klacht- en signaalmanagement.

Slogan/Promotie

Wist je dat de meeste ontevreden klanten helemaal niet klagen bij de organisatie waarover ze ontevreden zijn? Ze vertrekken stilletjes. Degenen die wél de moeite nemen om hun ontevredenheid te uiten, geven je een kans. Een kans om je organisatie te verbeteren, klantvertrouwen te herstellen en je merk te versterken. Maar alleen als je weet hoe je klachten strategisch, slim en succesvol aanpakt. In de kern wil iedereen gezien, gehoord en geholpen worden. Doe je dat goed, dan kun je zelfs van een ontevreden klant een ambassadeur maken! Met dit praktische boek krijg je de inzichten en tools om klachten niet alleen op te lossen, maar ze ook te benutten voor de groei van je organisatie. Dat kan betekenen dat je eerst meer klachten krijgt, maar ook meer kracht! Kracht om te verbeteren en voor sterke klantrelaties. De bouwstenen van de satéprikker-methode helpen je om grip te krijgen op je ontevreden klanten om vertrouwen te herstellen en continu te verbeteren. WERK AAN DE KLANTRELATIE OP HÉT MOMENT DAT HET NODIG IS! Laat klachten niet de zwakke plek van een organisatie zijn, maar je sterkste troef. Zet je

Biografie

Loretta Ranzijn heeft ervaring als adviseur, certified Lean & Change consultant, coach en Customer Experience Professional (CCXP). Haar passie voor klachtenmanagement ontstond tijdens een CX-traject, waarin ze zag hoe ontevreden klanten en continu verbeteren hand in hand gingen. Met een rugzak vol tools en inzichten een een win-win mindset helpt Loretta organisaties om grip te krijgen op hun klacht- en signaalmanagement. Ze is gespecialiseerd in het ontwerpen van strategisch, slim en succesvol klachtenmanagement, met als doel continu verbeteren. Ze werkt aan het inrichten van de optimale KlachtReis, het opzetten van klachtenteams en het implementeren van continue verbeterloops. De satéprikker-methode is de leidraad. Als oprichter van KlachtBeleving is Loretta dé one-stop-shop voor alles rondom klacht- en signaalmanagement.

Details

EAN :9789493404045
Auteur: 
Uitgever :Leessst
Publicatie datum :  16-09-2025
Uitvoering :Paperback / softback
Taal/Talen : Nederlands
Status :Nog niet beschikbaar
Aantal pagina's :204
Keywords :  klachten;klachtmanagement;klantenservice;organisatie;signaalmanagement