Volgende keer beter!

Manja Bomhoff-Yvonne van der Vlugt


Nederlands | 24-03-2022 | 112 pagina's

9789462723115

Paperback / softback


  Bekijk inkijkexemplaar

€ 27,00

 Voorraad in de winkel
   Bestelbaar

   Retourtermijn binnen 14 dagen

   Gratis bezorging vanaf € 45,00




Korte beschrijving/Annotatie

Maak met jouw organisatie de sprong naar een onderzoekende en lerende benadering van klachten.

Tekst achterflap

Een klacht is gratis advies voor je organisatie. Toch lijken we dat advies niet echt aan te willen nemen: als organisatie leren van klachten en je dienstverlening daardoor verbeteren is in de praktijk verre van vanzelfsprekend. Hoe komt dat toch? Want er staat veel op het spel: iedere organisatie loopt het risico anderen te schaden of zelf schade op te lopen. Leren van klachten had een drama als de toeslagenaffaire kunnen voorkomen. Het is dus tijd om klachten écht serieus te gaan nemen en ze niet alleen netjes op te lossen, maar ook te gebruiken om duurzaam te gaan verbeteren. Volgende keer beter! helpt je om met jouw organisatie de sprong te maken naar een onderzoekende en lerende benadering van klachten. Het haalt veelvoorkomende aannames die het leren remmen overhoop en laat je met een frisse blik naar klachten kijken. Je gaat zien dat ook een mening of een incident waarde kan hebben. Dat je niet alleen moet focussen op trends, maar ook kunt zoeken naar ‘gouden klachten’. Dat nieuwsgierigheid de sleutel is en je best buiten de lijntjes mag kleuren. Of je nu toezichthouder of bestuurder, professional of klachtenfunctionaris bent, open je ogen voor de werkelijke waarde van klachten. Want als jij ziet waar de kansen liggen dan kun je het de volgende keer écht beter doen.

Details

EAN :9789462723115
Auteur: 
Uitgever :Uitgeverij Thema
Publicatie datum :  24-03-2022
Uitvoering :Paperback / softback
Taal/Talen : Nederlands
Hoogte :240 mm
Breedte :170 mm
Dikte :9 mm
Gewicht :249 gr
Status : Bestelbaar
Aantal pagina's :112